Samenwerking BMW en Mission Impossible: Fallout

München. De BMW Group kondigt haar rol aan als de exclusieve wereldwijde auto-partner van de volgende aflevering van Paramount Pictures en Skydance Media’s legendarische actiefilmfranchise, “Mission: Impossible – Fallout,” opening in bioscopen over de hele wereld vanaf 27 juli. BMW is sinds 2011 partner van de iconische filmserie, en in de aankomende film biedt BMW wederom een ​​reeks voertuigen en wereldwijde marketing ter ondersteuning van de release. De nieuwe film vindt Ethan Hunt (Tom Cruise) en zijn IMF-team (Alec Baldwin, Simon Pegg, Ving Rhames) samen met enkele bekende bondgenoten (Rebecca Ferguson, Michelle Monaghan) in een race tegen de tijd nadat een missie verkeerd was. Henry Cavill, Angela Bassett en Vanessa Kirby sluiten zich ook aan bij de dynamische cast met filmmaker Christopher McQuarrie die terugkeert naar de regie. Het team van agenten wordt versterkt door de nieuwe BMW M5 en een aantal andere BMW-modellen, waaronder de BMW 5 Series Sedan uit 1986, de BMW 7-serie Sedan en de BMW R nineT Scrambler.

Gestileerd met karakteristieke BMW M Performance Parts, zoals een zwart nierrooster en carbon-fibre spiegel caps, maakt de BMW M5 een indrukwekkend uiterlijk in de film. Met zijn krachtige 4.4 liter V8-biturbo-motor met TwinPower Turbo-technologie en 441 kW / 600 pk (gecombineerd brandstofverbruik: 10,5 l / 100 km, gecombineerde CO2-emissies: 241 g / km) en de nieuw ontwikkelde krachtige M xDrive allemaal -wielaandrijving, de BMW M5 zorgt ervoor dat Cruise’s Ethan Hunt altijd de best mogelijke tractie en superieure rijdynamiek heeft om zijn vijanden voor te blijven. De BMW R nineT Scrambler is te zien in belangrijke scènes en voert gedurfde manoeuvres uit in een wilde achtervolging door Parijs. Een BMW 5-serie Sedan 1986, uit het historische verleden van BMW, maakt ook een grote verschijning in een scène met een hoog octaangehalte die een nieuwe norm stelt voor het actiofilm-genre. Als onderdeel van de samenwerking met

Paramount Pictures, zal de wereldwijde marketingcampagne “Mission to Thrill” van BMW de theatrale release promoten en ondersteunen, inclusief gecamrandte tv-uitzendmedia die een reeks verschillende voertuigen, gedrukte advertenties, digitale over BMW-sites en andere belangrijke kanalen, in dealer-activeringen en meer. “We zijn verheugd om BMW terug te verwelkomen als een partner voor ‘Mission: Impossible Fallout'”, aldus Irene Trachtenberg, Senior Vice President van Worldwide Marketing Partnerships, Paramount Pictures. “Onze samenwerking met BMW biedt een wereldwijd platform om Mission: Onmogelijke filmfans over de hele wereld te bereiken en onze wederzijdse passie voor technologische innovatie, actie met hoog octaangehalte en meeslepende verhalen te benutten.”

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *