5 redenen waarom zelfsturende auto’s de toekomst zijn van autoproductie

Autofabrikanten die niet plannen op zelfrijdende auto’s, zullen snel achterop raken, omdat voorspeld is dat tegen 2020 10 miljoen zelfrijdende auto’s op de weg zullen zijn.

Het is echter niet de zekerheid van deze technologie die de aantrekkingskracht behoudt, het is gewoon de optie hebben. Blijf lezen om te weten waarom zelfrijdende auto’s de toekomst zijn van de auto-industrie.

1 De keuze om te rijden of niet te rijden spreekt klanten aan

Voor sommigen is de instinctieve reactie op het horen over zelfrijdende technologie misschien negatief. Voor velen is er iets leuks aan het gaan rijden op een zondagmiddag of de lange weg naar huis nemen.

Een file-instelling biedt een scenario waarin meer bestuurders misschien van deze technologie willen profiteren. Hier hadden ze de gemoedsrust dat ze zich achter het stuur konden ontspannen en zich geen zorgen hoefden te maken over de situatie.

2 Zelfrijdende auto’s leggen de basis voor volledige autonomie.

Het is belangrijk om te begrijpen dat echte technische insiders de termen ‘zelfsturend’ en ‘bestuurderloos’ niet als synoniemen gebruiken. Integendeel, zelfrijdend is het nu, en echte ‘onbemande’ auto’s zullen vervolgens gebeuren.

Zelfrijdende auto’s, zoals we die nu begrijpen, worden beschreven als cruise control, maar dan voor de hele auto. Het verschil is dat volledig autonome auto’s in staat zijn om te werken zonder directe bestuurder interventie van welke aard dan ook, inclusief sturen, remmen en versnellen.

De huidige zelfrijdende technologie is ontworpen om te worden geaccentueerd door een menselijke bestuurder. De technologie voor voertuigen om hoofdzakelijk met elkaar te communiceren of gegevens uit te wisselen, wordt nog steeds geperfectioneerd.

3 Het gevaar van afgeleid autorijden zal worden uitgeroeid.

Naarmate de preoccupatie van onze cultuur met onze telefoon schermen aanhoudt, blijft afgeleid autorijden een gevaar voor iedereen op de weg. Zelfrijdende technologie zou dit minder een bedreiging maken, omdat we allemaal de snelwegen delen.

Het probleem met dit gedrag is dat individuen alleen hun eigen acties achter het stuur kunnen besturen – niet de acties van degenen om hen heen.

Dit punt is zonder uitbreiding gemaakt voor rijden onder invloed (degenen die de weg opgaan onder invloed van drugs en alcohol) zonder onderzoek van gevolgen voor zichzelf of andere bestuurders. Deze technologie heeft een immense mogelijkheid om deze oorzaken van verwonding en dood te beperken.

4 Veel van de kosten die traditioneel geassocieerd worden met het bezitten van een auto, kunnen worden geëlimineerd.

In de eerste plaats zou rit delen kosteneffectiever kunnen worden met zelfrijdende technologie, omdat techreuzen zoals Uber en Lyft op het punt staan ​​om deel te nemen aan deze automatische revolutie. Mogelijk elimineren van stuurprogramma’s uit de ride-sharing-vergelijking zou transportkosten kunnen drukken.

Als we in de verre toekomst kijken, zou een familiebedrijf meer een behoefte dan een noodzaak worden, wat aantrekkelijk zou kunnen zijn voor diegenen die baat zouden hebben bij het elimineren van een auto betaling of gas geld uit hun budget.

Wat betreft de bezorgdheid dat de digitalisering van nog een andere industrie banen zal elimineren, althans specifiek voor rit sharing, bood voormalig Uber-CEO Travis Kalanick een parallel met de automatisering van bankieren: het maakte het runnen van een bank zo eenvoudig en betaalbaar dat veel kleine banken eindigden om meer locaties te openen en meer mensen aan te nemen.

5 Stimulering van een wereldeconomie.

Auto-industrie bedrijven die over een eigen zelfrijdende technologie beschikken, zullen in de komende decennia de mogelijkheid hebben om ongelooflijke inkomsten te genereren. Deze bedrijven zullen echter niet de enige begunstigden zijn – het stimuleren van mobiliteit-als-service zal ook nieuwe kansen op werk creëren.

Een behoefte aan data- en informatie technologie specialisten zal toenemen in de auto-industrie, aangezien auto’s zelf individuele gegevens generatoren zullen worden. Er zal nog steeds vraag zijn naar monteurs die in staat zijn om zowel de auto’s als de technologieën die hen begeleiden te repareren.

Consumenten kunnen ook profiteren, omdat het gebruik van autonome voertuigen de vraag naar bepaalde banen daadwerkelijk zou kunnen vergroten door de transportkosten te verlagen. De kosten van een reparateur die naar uw huis komt, kunnen bijvoorbeeld worden verlaagd omdat u geen hoge transportkosten hoeft te dekken.